item9

Home

Architectuur

Overjas

Contact

item3
item3a
item3b
item3h1

Link partners

item3g1

© 2012 JAS All Rights Reserved

JAS1
item1a

INLEIDING Op twitter zijn veel non-volgers actief. Deze volgers volgen en worden gevolgd door 6000 mensen. Waarschijnlijk volgen ze mensen alleen maar om zelf meer volgers te krijgen niet beseffende dat de kans groot is dat die volgers zelf ook non-volgers zijn. Het aantal volgers is niet belangrijk. De kwaliteit van je volgers wel. Om je boodschap over te brengen heb je volgers nodig die intrinsiek geïnteresseerd zijn.

AANBEVELING Een retweet is als een aanbeveling. Wanneer jouw informatie/expertise via iemand anders wordt doorgegeven is dat meer waard dan wanneer jijzelf je eigen waar aanbiedt. Wanneer jouw tweet wordt geretweet door iemand die geïnteresseerd is en met aandacht twittert dan is dat veel waard.

DOEL Het doel van @JAStweetfeed is om het bereik van je tweets te vergroten door te worden geretweet.

HOE Het begint bij het posten van serieuze, interessante, informatieve tweets.Niemand retweet ‘onzin’. @JAStweetfeed volgt maximaal 50 personen zodat aandacht gegarandeerd is. Alle mensen die worden gevolgd door @JAStweetfeed volgen elkaar ook. Stel dat ieder 300 (serieuze) volgers heeft dan bereikt een retweet in potentie 15000 twitteraars. Maak een lijst aan (JAStweetfeed), zou houd je eenvoudige de tweets en retweets in de gaten.

VOOR WIE Voor de twitteraar die hoofdzakelijk zakelijk twittert en niet alleen zijn waar aanprijst maar ook nuttige/leuke informatie, tips en/of links deelt. Voor diegene die oprecht geïnteresseerd is en die de intentie heeft met enige regelmaat te retweeten. Kruisbestuiving tussen verschillende beroepsgroepen levert een interessante informatiestroom op. Kortom voor een ieder die niet alleen zendt maar ook ontvangt en die vanuit sympathie voor de inhoud en/of de persoon retweet (samphatietweet).

RESULTAAT Meer retweets en meer bereik. Meer geïnteresseerde volgers. Retweeten is symphatiek. Bedanken voor de retweet ook. Symphatie en het delen van nuttige informatie is garantie voor succes.

"RETWEETEN, KLEINE MOEITE GROOT PLEZIER"

item5

Praktische informatie

item3c2

Haalbaarheids-onderzoek

item3a1

Privacyverklaring

m1